۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱

از سوی اداره کل استاندارد؛

شرکت ابوذر در خراسان شمالی پلمپ شد

شرکت ابوذر در خراسان شمالی پلمپ شد

بجنورد- خط تولید شرکت ابوذر در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی برای فرآورده سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن از سوی اداره کل استاندارد این استان پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی از صبح پنج شنبه خط تولید شرکت ابوذر واقع در شهرستان مانه و سملقان این استان را پلمپ کرد.

این شرکت تولید کننده فرآورده سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن بوده که در پی عدم توجه به اخطارهای متعدد استاندارد و عدم شرایط لازم برای اخذ پروانه استاندارد اجباری پلمپ شده است.

فهمیه مهمان نواز، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پلمپ خط تولید شرکت ابوذر در این استان، اظهار کرد: در پی بازدیدهای صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان از خط تولید شرکت ابوذر، خط تولید شرکت مزبور پلمپ شد.

وی اضافه کرد: شرکت ابوذر خراسان شمالی به دلیل عدم احراز شرایط لازم برای اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و نیز عدم توجه به تذکرات و اخطارهای اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی مبنی بر بهبود شرایط تولید مطابق قوانین سازمان ملی استاندارد ایران پلمپ شد.

مهمان نواز تصریح کرد: پلمپ خط تولید این واحد صنعتی برای فرآورده سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در خراسان شمالی در مجموع ۴۱۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال فعال بوده و حدود ۱۴ هزار نفر نیز در این واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال دارند.

کد خبر 2762574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha